+420 724 509 287
[email protected]

MANUÁL VIZUÁLNÍ KOMUNIKCE

Design celé vizuální identity vypracoval tým výtvarníků, designérů a DTP spolupracovníků společnosti Růžolící chrochtík s.r.o. Autorem logotypu je Bohumír Golda, piktogramy jsou ideovým dílem Bohumíra Goldy a Martina Chocholatého za přispění Jakuba Nešvary.

Pokud chcete naše logo použít, prosím respektujte manuál vizuální komunikace.

MANUÁL VIZUÁLNÍ KOMUNIKACE  > ZDE
LOGA V KŘIVKÁCH KE STAŽENÍ > ZDE
LOGA NA WEB KE STAŽENÍ > ZDE

A co na to říká realizační tým našeho logotypu?
Základním stavebním kamenem logotypu domu kultury Ostrov, jsou tři masivní litery lineární dynamické antikvy, které jsou kresebně ve svých diagonálách a vertikálách liter „K a D“ mírně upraveny. V plochách liter jsou implementovány minimalistické realistické zkratky figur (piktogramy) představujících různé oblasti kultury a to výtvarné, hudební a divadelní (pohybové). Stylizované piktogramy figur, předmětů a činností pak ve dvou duktech provedení vytváří jednotný vizuální a komunikační systém.